نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]

ا

  • اجتماعات سایبری جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]
  • اجرای استراتژی تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • ارزیابی راهبردی تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • استارت‌آپ تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • استارتاپ طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • استراتژی باز ارائه الگوی شرایط و الزامات پیاده‌سازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
  • استراتژی بازاریابی طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • استراتژی برد- برد تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
  • استراتژی پژوهش ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • استراتژی توسعه درس پژوهی تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • استراتژی رقابتی شناسایی مولفه‌های راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
  • استراتژی فروش طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • استراتژی کانال توزیع طراحی الگوی تغییر استراتژی کانال توزیع [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 209-227]
  • اشتیاق به برند تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • اصلاح تصویر شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
  • اضطراب فناوری اطلاعات وارتباطات تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • اقتصاد سلامت بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبت‌های سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
  • اقتصاد مشارکتی تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • اقتصادهای نوظهور نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • الگوریتم وال الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • الگوی بازاریابی چند‌حسی تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • الگوی راهبردی الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • انحراف معیار مقطعی بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
  • انسداد سازمانی بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانی‌های دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • انعطاف‌پذیری استراتژیک تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • انعطاف‌پذیری راهبردی تأثیر ظرفیت جذب و انعطاف‌پذیری راهبردی بر نوآوری مدل‌ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در زمان همه‌گیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • اینترنت اشیا طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]

ب

  • بازار نفت خام بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
  • بازاریابی ورزشی مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • برنامه‌های بازنشستگی نظام پرداخت‌های بازنشستگی کارکنان نهادهای حاکمیتی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 271-290]
  • برند خدماتی توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • برند کارفرمایی تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی با مشتری‌مداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]
  • برند ملی شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
  • بلاکچین طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • بلوغ روانی شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • بورس اوراق بهادار تهران بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]

پ

  • پارادایم فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • پاسخ شناختی مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • پاسخ هیجانی مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • پشتیبانی بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
  • پوشاک شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • پویایی زنجیره تامین تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • پیاده‌سازی استراتژی ارائه الگوی شرایط و الزامات پیاده‌سازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
  • پیکره‌بندی‌های دینی جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]

ت

  • تاب آوری زنجیره تامین تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • تاکسی اینترنتی تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • تبلیغات شفاهی تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • تبلیغات یکپارچه مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • تبیین مدل موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • تجاری‌سازی شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]
  • تجربه‌حسی برند تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • تجهیزات پزشکی شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • تحلیل احساسات ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • تحلیل اهمیت – عملکرد نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • تحلیل توالی نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • تحلیل شبکه اجتماعی ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • تحلیل فراترکیب مؤلفه‌های تبیین‌کننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
  • تحلیل کتاب‌سنجی ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • تحلیل محتوا طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • تحلیل مضمون کاربردی شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • تخصیص فعالیت‌ها تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
  • تصمیم‌گیری اثربخش تاثیر تصمیم‌گیری اثربخش بر سرعت بین‌المللی‌سازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
  • تصمیم‌گیری استراتژیک فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • تصمیم گیری راهبردی در صنعت بانکداری ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • تصویر کشور شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
  • تطبیق بهینه نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • تعارض بین گروهی تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • تعهد سازمانی تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • تغییر در استراتژی کانال توزیع طراحی الگوی تغییر استراتژی کانال توزیع [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 209-227]
  • تغییر سازمانی بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
  • تفکر استراتژیک تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • تقویت روابط دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • تکانه سازمانی بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانی‌های دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • تکنیک QSPM تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • تکنیک SWOT تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • تمایل تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • تمرکززدایی تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • تنوع نیروی کاری تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • توسعه خوشه‌ای الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
  • توسعه منطقه مؤلفه‌های تبیین‌کننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
  • توییتر ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]

ج

  • جامعه ریسک جهانی جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]
  • جانشین‌پروری شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • جایگاه استراتژیک شناسایی مولفه‌های راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
  • جایگاه‌یابی شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • جایگاه‌یابی استراتژیک شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • جذب و بکارگیری استعدادها الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • جهان‌وطنی‌شدن جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]

چ

ح

  • حاکمیت شرکتی نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • حکمرانی الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • حمل و نقل پایدار ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • حمل و نقل شهری ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]

خ

  • خدمت‌رسانی به مؤدیان تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • خودبینی رهبران بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانی‌های دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • خودتوسعه‌ای شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • خوشه صنعتی الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]

د

  • داده‌کاوی ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • دانشگاه تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • دانشگاه شهید بهشتی تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • دانشگاه فرهنگیان تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • درجه یکپارچگی ساختاری تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • درخشش سازمانی تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • درس‌پژوهی تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • دلالت‌پژوهی فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • دلسوزی در کار تأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
  • دورکاری تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • دیپلماسی اقتصادی دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • دیپلماسی کسب وکار نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]

ر

  • راهبرد افزونگی دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • راهبرد تمایز تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]
  • راهبرد شرکت مادر نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • راهبردهای بازار انرژی شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • راهبرد هک رشد طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • رسالت حرفه‌ای تاثیر رهبری حکمت‌محور بر رسالت حرفه‌ای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
  • رفتار توده‌ای بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
  • رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی تأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
  • رهبری شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • رهبری حکمت‌محور تاثیر رهبری حکمت‌محور بر رسالت حرفه‌ای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
  • رهبری کارآفرینانه تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]
  • رهبری گفت و شنودی تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • رهبری مبتنی بر فروتنی تأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
  • روابط‌بین‌المللی دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • روش بهترین- بدترین شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • رویکرد ظاهرشونده(گلیزری) ارائه الگوی شرایط و الزامات پیاده‌سازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]

ز

  • زنجیره تامین طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • زیرساخت‌ها موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]

س

  • سازمان ‌دینی فراملی جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]
  • سرزندگی سازمانی تاثیر رهبری حکمت‌محور بر رسالت حرفه‌ای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
  • سرعت بین‌المللی‌سازی تاثیر تصمیم‌گیری اثربخش بر سرعت بین‌المللی‌سازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
  • سرمایه انسانی شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • سکونتگاه مشارکتی تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • سکون سازمانی بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانی‌های دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • سکوی دیجیتال تک‌سفری تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • سهام الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • سیستم مالیاتی تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • سیستم‌های اطلاعات فناوری تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
  • سیستم های توزیع شده طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]

ش

  • شاهین هریس الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • شایستگی شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • شایستگی کارکنان شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • شایستگی مدیریتی مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • شبکه اجتماعی دانشگاهی ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • شبکه سازی کسب و کارها مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • شبکه عصبی الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • شبکه‌های عصبی مصنوعی شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • شرایط بحرانی شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • شرایط زمینه ای تصمیم گیری راهبردی ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • شرایط محیطی پرسرعت ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • شرکت تازه تأسیس نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • شرکت مادر نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • شرکت مادر سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]
  • شرکت‌های صادراتی تاثیر تصمیم‌گیری اثربخش بر سرعت بین‌المللی‌سازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • شعارهای سازمانی مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • شهرت سازمانی تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی با مشتری‌مداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]

ص

  • صنعت پلاستیک الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
  • صنعت لوازم خانگی کوچک شناسایی مولفه‌های راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]

ط

  • طرح نوآ تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • طرح‌های فناورانه شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]

ظ

  • ظرفیت جذب تأثیر ظرفیت جذب و انعطاف‌پذیری راهبردی بر نوآوری مدل‌ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در زمان همه‌گیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]

ع

  • عملکرد نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • عملکرد پایدار شرکت تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • عملکردشغلی تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • عملکرد نوآوری شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • عملکرد نوآوری طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • عوامل سازمانی شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • عوامل فردی شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • عوامل کلیدی موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • عوامل محیطی شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]

ف

  • فدراسیون کاراته مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • فرایند اعتمادسازی طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • فرایند تصمیم گیری راهبردی ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • فرهنگ‌پذیری تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • فرهنگ سازمانی مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • فرهنگ نیروی وصول تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • فروشگاه زنجیره‌ای طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]

ق

  • قابلیت پویا شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • قابلیت تولید مجدد تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • قرآن فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • قصد خرید مجدد توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • قضاوت برند توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • قیف هک رشد طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]

ک

  • کارآفرینی الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • کارآفرینی بومی مؤلفه‌های تبیین‌کننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
  • کارآفرینی سازمانی تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • کانال توزیع طراحی الگوی تغییر استراتژی کانال توزیع [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 209-227]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تأثیر ظرفیت جذب و انعطاف‌پذیری راهبردی بر نوآوری مدل‌ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در زمان همه‌گیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • کسب‌وکار ورزشی موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبت‌های سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
  • کنشگری استراتژیک تاثیر رهبری حکمت‌محور بر رسالت حرفه‌ای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
  • کیفیت ادراک شده از برند توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • گردشگری تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]

ل

  • لوازم خانگی تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]

م

  • ماتریس SWOT شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • مبانی معرفت‌شناختی فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • محدودیت‌های نوظهوری بودن نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • محصولات و سیستم های پیچیده مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • محیط رقابتی طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • مخارج مراقبت‌های سلامتی بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبت‌های سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
  • مدیران آموزش‌دیده الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
  • مدیریت دانش تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • مرور سیستماتیک مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • مزیت رقابتی تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • مزیت رقابتی شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی با مشتری‌مداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]
  • مشتری مداری تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی با مشتری‌مداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]
  • معیارهای فناوری شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]
  • منابع انسانی بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
  • منافع اقتصادی دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • موفقیت موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • موفقیت نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]

ن

  • نااطمینانی محیط تاثیر تصمیم‌گیری اثربخش بر سرعت بین‌المللی‌سازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
  • نظام پرداخت‌های بازنشستگی نظام پرداخت‌های بازنشستگی کارکنان نهادهای حاکمیتی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 271-290]
  • نظام جبران خدمت نظام پرداخت‌های بازنشستگی کارکنان نهادهای حاکمیتی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 271-290]
  • نظریه داده‌بنیاد ارائه الگوی شرایط و الزامات پیاده‌سازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • نظریه‌های داده بنیاد تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • نگاه آینده‌نگرانه طراحی الگوی تغییر استراتژی کانال توزیع [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 209-227]
  • نگرش تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • نهادهای حاکمیتی نظام پرداخت‌های بازنشستگی کارکنان نهادهای حاکمیتی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 271-290]
  • نهادینه‌سازی طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • نوآوری مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • نوآوری استراتژیک ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • نوآوری باز طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • نوآوری خدمت مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • نوآوری محصول شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • نوآوری مدل کسب‌وکار تأثیر ظرفیت جذب و انعطاف‌پذیری راهبردی بر نوآوری مدل‌ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در زمان همه‌گیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • نوع‌شناسی راهبرد نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]

و

  • وفاداری برند توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]

ه

  • هکر رشد طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • هک رشد طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • هم‌رقابتی تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
  • هوش استراتژیک تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • هوش تجاری تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • هوش رقابتی تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • هوش رقابتی تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]

ی

  • یادگیری ماشین طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • یکپارچگی سازمانی بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]