الگوریتم والالگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
الگوی بازاریابی چندحسیتاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
الگوی راهبردیالگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
انحراف معیار مقطعیبررسی رفتار تودهای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
انسداد سازمانیبررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانیهای دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
انعطافپذیری استراتژیکتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
انعطافپذیری راهبردیتأثیر ظرفیت جذب و انعطافپذیری راهبردی بر نوآوری مدل کسبوکارهای کوچک و متوسط در زمان همهگیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
اینترنت اشیاطراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
ب
بازار نفت خامبررسی رفتار تودهای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
بازاریابی ورزشیمدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
تاب آوری زنجیره تامینتاثیر پویایی زنجیرهتامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تابآوری زنجیرهتامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
تاکسی اینترنتیتبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
تبلیغات شفاهیتاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
تعارض بین گروهیتاثیر ادراکشده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
تعهد سازمانیتحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
تغییر سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر یکپارچهسازی واحدهای پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
تفکر استراتژیکتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
تقویت روابطدیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
تکانه سازمانیبررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانیهای دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
تکنیک QSPMتبیین راهبردهای توسعه درسپژوهی در برنامهریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
تکنیک SWOTتبیین راهبردهای توسعه درسپژوهی در برنامهریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
تمایلتبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونتگاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
تمرکززداییتبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
تنوع نیروی کاریتاثیر ادراکشده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
توسعه خوشهایالگویابی توسعه خوشههای صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
توسعه منطقهمؤلفههای تبیینکننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
توییترارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
چارچوب جامع تدوین استراتژیشناسایی مولفههای راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
ح
حاکمیت شرکتینقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایهگذاریهای مشترک بینالمللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
حکمرانیالگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
حمل و نقل پایدارارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
حمل و نقل شهریارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
خ
خدمترسانی به مؤدیانتبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
خودبینی رهبرانبررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانیهای دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
خودتوسعهایشناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
دادهکاویارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
دانشگاهتجربه زیسته تیمهای استارتآپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکتکنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
دانشگاه شهید بهشتیتجربه زیسته تیمهای استارتآپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکتکنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
دانشگاه فرهنگیانتحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
درجه یکپارچگی ساختاریتاثیر ادراکشده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
درخشش سازمانیتحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
درسپژوهیتبیین راهبردهای توسعه درسپژوهی در برنامهریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
رسالت حرفهایتاثیر رهبری حکمتمحور بر رسالت حرفهای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
رفتار تودهایبررسی رفتار تودهای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
رفتارهای غیراخلاقی مصلحتیتأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
رهبریشناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
رهبری حکمتمحورتاثیر رهبری حکمتمحور بر رسالت حرفهای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
رهبری کارآفرینانهتبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]
رهبری گفت و شنودیتحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
رهبری مبتنی بر فروتنیتأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
روابطبینالمللیدیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
روش بهترین- بدترینشناسایی و اولویتبندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
رویکرد ظاهرشونده(گلیزری)ارائه الگوی شرایط و الزامات پیادهسازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
ز
زنجیره تامینطراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
سرمایهگذاری مشترک بینالمللینقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایهگذاریهای مشترک بینالمللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
سکونتگاه مشارکتیتبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونتگاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
سکون سازمانیبررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانیهای دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
سکوی دیجیتال تکسفریتبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
سهامالگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
سیستم مالیاتیتبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
سیستمهای اطلاعات فناوریتحلیل تخصیص فعالیتهای شرکتهای هواپیمایی در راهبرد همرقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
سیستم های توزیع شدهطراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
ش
شاهین هریسالگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
شایستگی مدیریتیمدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
شبکه اجتماعی دانشگاهیارزیابی و تحلیل شبکههای اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
شبکه سازی کسب و کارهامرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
شبکه عصبیالگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
شبکههای عصبی مصنوعیشناسایی و اولویتبندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
شرایط بحرانیشناسایی و اولویتبندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
عملکرد نوآوریطراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
عوامل سازمانیشناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
عوامل فردیشناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
عوامل کلیدیموفقیت در فرآیند کسبوکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
عوامل محیطیشناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
ف
فدراسیون کاراتهمدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
فرایند اعتمادسازیطراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
فرهنگپذیریتاثیر ادراکشده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
فرهنگ سازمانیمدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
فرهنگ نیروی وصولتبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
فروشگاه زنجیرهایطراحی مدل استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاههای زنجیرهای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
کسبوکارهای کوچک و متوسطتأثیر ظرفیت جذب و انعطافپذیری راهبردی بر نوآوری مدل کسبوکارهای کوچک و متوسط در زمان همهگیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
نوآوری استراتژیکارزیابی و تحلیل شبکههای اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
نوآوری بازطراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
نوآوری خدمتمدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
نوآوری مدل کسبوکارتأثیر ظرفیت جذب و انعطافپذیری راهبردی بر نوآوری مدل کسبوکارهای کوچک و متوسط در زمان همهگیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
نوعشناسی راهبردنوعشناسی و اولویتبندی راهبردهای سطح شرکتهای مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
و
وفاداری برندتوسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]